Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
36 yaşındayım. Şuan ki aklım olsaydı ortaokulda ilken okulu bırakıp berber çırağı olurdum. Ömürlük Meslek
Tabi hocam çok güzel bir düşünce oda ölmeyen bir meslek.. Çocukluk arkadaşlarım var bu işi yapan her birinin en az 2 evi var birinde oturuyor diğeri kirada altında güzel araç ve en az 4 sandalyesi var çalışan.. Meslek vasıf çok önemli..