20 yaşında üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim. Lise son da grafik tasarım hocamın sempatikliği yüzünden bu alana kaydım. 2 ay boyunca yazın çarşı da bir reklam ajansına ücret almadan gittim yol param dahi ödenmedi. Orada çalışan grafikerden ve patrondan çok şey öğrendim. En başta müşteri ile nasıl konuşulur. Oradan ayrıldım hem dijital hem açık hava reklam ajanda staj yaptım 1 yıl. 1 ay sonra işten çıkartılan grafiker yerine beni koydular aldışım para yine staj parası ve zaten bunun yüzde 80 ini falan devlet veriyordu. Grafiklerin yaptığı tüm işleri öyle ya da böyle bir şekilde hallediyordum. Tüm işi öğrendim. Gerek grafik alanında gerek baskı makinesi gerek lazer kesim. Staj yerim ile aram da şu an da da iyi. Haala konuşur görüşürüz çağırırlar gel diye. Okul okuyorum ek olarak R10 dan sırf yazın çalıştışım insanların tekrar tekrar benimle çalışmaları üzerine ailemden para almıyorum. Bakın tekrar söylüyorum oturup iş kovalamamıyorum. Sadece bana gelen işlerle çok rahat okul hayatımı sağlıyorum ki aileme para bile attığım zamanlar oluyor. Şimdi yaşıtlarıma bakıyorum. Karı kız kovalamaktan, araba ile gezmekten başka afedersiniz Bi b*K yaptıkları yok...