3 ay sonra 19 yaşına girecek bir genç olarak bizi düşünerek bunları yazdığınız için hepimiz adına teşekkür ederim ne kadar kendimi geliştirmeye çabalayan biri olsam da bu tarz öğüt veren paylaşımlar birkaç rayı yerine oturtuyor umarım diğer gençlere de fayda sağlayan bir yazı olur