Benim düşüncem,
Programcılıkta Java, C# veya Python geleceğin programlama dilleri olarak yollarına devam edecek.
Veritabanı Programcılığı hiç bitmeyecek.
Otonom çalışan veri madenciliği araçları ile çok iyi paralar kazanılacak.
Dijital dünya, Insan 5.0 ve Web 3.0 serüveni ile hayatımıza daha çok girmiş olacak.
Teknoloji okur-yazarlığı olmayan insanlar, bir işe yaramayacak düzeye inecek ve çoğu iş göremez olarak çalışma hayatından ayrılacak.
Belki, 40 yaş üzerinde birisini üstün mühendislik - üreticilik yetenekleri olsa bile çalışma hayatından dışlayacaklar.
Etrafınızdaki insanların ezoterik kavramları ile takılı kalmayın. Bırakın onlar inandıkları gibi yaşasınlar. Sizler kendinizi geliştirin. Üstel bir konuşma dili yerine,
nezaket kurallarını iyi öğrenin. Bilgi dolu, nesnel düşünebilen, objektif bir insan olmak için elinizden ne geliyorsa onu yapın. Ortak müştereklerde buluşabilen
uyumlu insanlar olmaya çalışın.
Uzak gelecek, yakın geçmişten başlamış durumda. Aman geç kalmayın.