Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
36 yaşındayım. Şuan ki aklım olsaydı ortaokulda ilken okulu bırakıp berber çırağı olurdum. Ömürlük Meslek
Bence Forumdaki herkes ne yapsın etsin internet üzeri dallarda kendini geliştirsin. Yazılım Animasyon türü işler. Yani ben yazılım öğrenince forumlardan iş alın demiyorum. Büyük düşünüp arkanızı google gibi sağlam firmalara yasladığınız sürece sittin sene sırtınız yere gelmez. Nezamanki internet teknolojisi yok olur ozaman yapacak bir iş bulamazsınız. Bu da şuanki koşullarda imkansız gibi.
Cihan hocanın dediğini yaparsanız açta açıkta kalmazsınız. Ama benim düşündüğüm gibi yapılırsa rüya gibi bir hayatınız olur. Ömrünüzün sonuna kadar mutlu mesut yaşayıp gidersiniz. Etrafınızda maddi durumu iyi olmayanlara arka çıkmış olursunuz her daim.
Bir insanı kurtarmak tüm insanlığı kurtarmak gibidir