• 01-05-2022, 12:49:55
    #37
    🏆 SMM-PANEL.NET
    suriyelileri, afganları, pakistanlıları veya şöyle diyeyim direkt olarak MÜLTECİLERİ savunanlar sevenler varsa engellerse çok makbule geçer.
  • 01-05-2022, 13:15:38
    #38
    DurmazMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuklarda büyüyünce aynı b*k olacak gözümü kırmpadan hepsini öldürebilirim
    18 Saattir forumdasın ve ban geliyor İnsanlıktan sen nasibini almamışsın. Allahtan dilerim senin düşüncelerini sana şahsına yaşatsın ki gerçekten nasıl bir his ve düşünceymiş gibi görürsün.
  • 01-05-2022, 13:16:25
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 Saattir forumdasın ve ban geliyor İnsanlıktan sen nasibini almamışsın. Allahtan dilerim senin düşüncelerini sana şahsına yaşatsın ki gerçekten nasıl bir his ve düşünceymiş gibi görürsün.
    Suriyelileri çok seviyorsan al evinde bak kimseyi dolandırmadık hakkına girmedik neden ban yiyeceğim ?
  • 01-05-2022, 13:18:35
    #40
    DurmazMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyelileri çok seviyorsan al evinde bak kimseyi dolandırmadık hakkına girmedik neden ban yiyeceğim ?
    R10 sadece dolandırıcıları veya hak yiyenleri değil insanlıktan nasibini almamış insanları da barındırmıyor! Hepsini öldürebilirim nedir? Sen nasıl bi insansın gerçekten kendine çok yazık edenlerdensin.
  • 01-05-2022, 13:21:41
    #41
    DurmazMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendime yazık ettiğim vesaire yok benim askerim orada şehit oluyor bunlar burada nargile keyifi peşinde Araplardan nefret ediyorum
    Yaw bi git Allah aşkına bi 25 metre yaklaşma!
  • 01-05-2022, 13:22:15
    #42
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw bi git Allah aşkına bi 25 metre yaklaşma!
    Arap mısın kardeşim neden öyle dedin neyse seni kırmak veya üzmek istemedim kendine iyi bak
  • 01-05-2022, 13:47:36
    #43
    DurmazMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arap mısın kardeşim neden öyle dedin neyse seni kırmak veya üzmek istemedim kendine iyi bak
    Adam uyarmış seni dinlememişsin.
    İncinmişsin.
  • 01-05-2022, 20:05:43
    #44
    Aramızda ne kadar ırkçı kafatasçı insan varmış ya tamam sevmeyebilirsiniz ancak hepsi gebersin, hepsini öldürsünler gibi söylemler insan olan bir canlıya yakışır mı? İnsanı geçtim hayvanlar da bile böyle canice davranışlar yok sizin böyle DAEŞ'ten bir farkınız kalmaz bizzat kendisi olursunuz. Elbet gidecekler veya öyle umut ediyoruz ancak sürekli nefret söylemi içinde bulunmanız gerekmez size Esad'ın askerlerinin infaz ettiği insanları göstersem mideniz kaldırmaz kusarsınız. Her neyse canlar lütfen aklımızı başımıza alalım önce insanlığa yakışır davranalım sonra her şey inşallah yoluna girecektir. Hayırlı iftarlar, hayırlı bayramlar şimdiden..
  • 02-05-2022, 01:07:53
    #45
    Hala Esad'a atıp tutan, amerikan emperyalizminin hazırladığı tiyatro haberleri buralarda paylaşanlar var. Esad Suriye halkı için kurtarıcı bir başkan! Bölgede amerikan emperyalizmine ve onunla işbirliği yapan ülkelere karşı halkını ve ülkesini savunan büyük insan! Dünyanın dört bir yanından toplanıp getirilen katil sürüsü cihatçıları kısa yoldan cennete yollayan aziz insan! Sen çok yaşa Esad!
    Mülteci meselesi de şöyle, Türkiye desteklediği silahlı gruplar aracılığı ile Suriye'den milyonlarca insanı zorla/gönüllü bir şekilde yerlerinden alıp Türkiyeye getirdi. Ahmet Devidoğlu bu politikanın mimarlarından biridir. Bunun bir sebebi "bu meseleden biz zarar görüyoruz" diyerek amerikanın baş taşeronu olarak Suriye devletine savaş ilan etmek için meşruiyet arayışıydı, bir sebebi Avrupaya mülteciler üzerinden şantaj yapmaktı, bir sebebi de Türkiyeli patronlara ucuz işgücü bulmaktı.