DurmazMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendime yazık ettiğim vesaire yok benim askerim orada şehit oluyor bunlar burada nargile keyifi peşinde Araplardan nefret ediyorum
Yaw bi git Allah aşkına bi 25 metre yaklaşma!