• 01-05-2022, 03:57:19
    #19
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı düşünceyi Avrupalılarda Türkler için kullanıyor o zaman Avrupalılara göre sende yaşamayı hak etmiyorsun ve ölmen gerekiyor.
    Her insan aynı değildir, Türklerin de, Avrupalı'nında, Amerikan vatandaşının da içlerinde iyisi ve kötüsü var. Zaten her insan iyi olsaydı güvenlik güçlerine ya da kanunlara gerek kalmazdı.
    Kötü taraf ağır basıyorsa iyileride yanında götürür. İyi geceler dilerim.
  • 01-05-2022, 04:25:23
    #20
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü taraf ağır basıyorsa iyileride yanında götürür. İyi geceler dilerim.
    Kime göre kötü? Kime göre iyi?
    Senin kötü ve iyi anlayışın ile merhamet duygusu olan insanlar arasında çok fark var.
  • 01-05-2022, 04:30:37
    #21
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre kötü? Kime göre iyi?
    Senin kötü ve iyi anlayışın ile merhamet duygusu olan insanlar arasında çok fark var.
    Sığınmacı olarak gittiği ülkede ederinden az fiyata çalışıp ülke piyasasını öldürenler,
    Sığınmacı olarak gittiği ülkede taciz, hırsızlık, öldürme gibi suçlar işleyenler,
    Sığınmacı olarak gittiği ülkenin bayrağına saygı duymayanlar,
    Sığınmacı olarak gittiği ülkede, o ülkenin vatandaşına siz gidin diyip kovmaya kalkanlar
    daha sayabilirimde sabahlarız

    Bana göre kötüdür. Başka sorunuz yoksa işlerimle ilgileneceğim.
  • 01-05-2022, 04:41:28
    #22
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke hepsini ülkeye geri alıp topluca öldürse

    NOT: Lütfen suriyelileri sevenler, yazıktır, onlar bizim din gardaşımızdır diyenler topluca engellerse sevinirim.
    Engellendin!
  • 01-05-2022, 04:42:07
    #23
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engellendin!
    Yapma bak ağlarım
  • 01-05-2022, 04:58:05
    #24
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sığınmacı olarak gittiği ülkede ederinden az fiyata çalışıp ülke piyasasını öldürenler,
    Sığınmacı olarak gittiği ülkede taciz, hırsızlık, öldürme gibi suçlar işleyenler,
    Sığınmacı olarak gittiği ülkenin bayrağına saygı duymayanlar,
    Sığınmacı olarak gittiği ülkede, o ülkenin vatandaşına siz gidin diyip kovmaya kalkanlar
    daha sayabilirimde sabahlarız

    Bana göre kötüdür. Başka sorunuz yoksa işlerimle ilgileneceğim.
    Bunlar senin için çoluk çocuk, kadın erkek yaşlı demeden hepsinin ölmesini gerektiren kabahatler öyle mi?
  • 01-05-2022, 04:58:51
    #25
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar senin için çoluk çocuk, kadın erkek yaşlı demeden hepsinin ölmesini gerektiren kabahatler öyle mi?
    Evet
  • 01-05-2022, 04:59:28
    #26
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    Yazık.
  • 01-05-2022, 05:00:34
    #27
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık.
    Tamam