Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü taraf ağır basıyorsa iyileride yanında götürür. İyi geceler dilerim.
Kime göre kötü? Kime göre iyi?
Senin kötü ve iyi anlayışın ile merhamet duygusu olan insanlar arasında çok fark var.