Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esad Genel Af mi çıkardı ?
49
●2.732
- 01-05-2022, 04:25:23Kime göre kötü? Kime göre iyi?Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin kötü ve iyi anlayışın ile merhamet duygusu olan insanlar arasında çok fark var. - 01-05-2022, 04:30:37Sığınmacı olarak gittiği ülkede ederinden az fiyata çalışıp ülke piyasasını öldürenler,Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sığınmacı olarak gittiği ülkede taciz, hırsızlık, öldürme gibi suçlar işleyenler,
Sığınmacı olarak gittiği ülkenin bayrağına saygı duymayanlar,
Sığınmacı olarak gittiği ülkede, o ülkenin vatandaşına siz gidin diyip kovmaya kalkanlar
daha sayabilirimde sabahlarız
Bana göre kötüdür. Başka sorunuz yoksa işlerimle ilgileneceğim. - 01-05-2022, 04:58:05Bunlar senin için çoluk çocuk, kadın erkek yaşlı demeden hepsinin ölmesini gerektiren kabahatler öyle mi?Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle