gunebak03 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esad Genel Af mi çıkardı ?
49
●2.732
- 01-05-2022, 03:25:33Bu gün bir sokak röportajına denk geldim. "Suriyeliler memleketine gönderilecekmiş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?" sorusuna 20-22 yaşlarında bir Suriyeli "Gidersem yine gelirim. Bu gün beni oraya bıraksınlar, yarın yine buradayım." dedi.
Trajikomik. - 01-05-2022, 03:38:57
- 01-05-2022, 03:42:00Geçici koruma kapsamında ülkemizde doğanlar tc kimliği veya vatandaşlığına sahip olamıyor gibi birşey okumuştum ilginçonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 03:44:33Burada ki mesele Suriyelileri sevip sevmemek değil ki. Burada ki mesele karşındakini insan olarak, bir can olarak görebilmekte. Karıncayı bile incitmeye kıyamayan bir ırkız biz, nasıl oluyor da hepsi ölsün diyebiliyorsun, insanlık bunun neresinde? Ayağında terlik bile olmayan 3-5 yaşında ki çocukların ne suçu, günahı var ki ölmelerini istiyorsun?Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem insanlık dışı bir düşünceyi dışa vuruyorsun hem de bu düşüncenin eleştirilmesine bile karşı çıkıp direk engellerim diyorsun. Eleştiri alacağına bu kadar emin olduğuna göre sende biliyorsun düşüncenin yanlış olduğunu.
Senin gibi aykırı bir düşünceye sahip bir canlının ! mesajlarını okumak dahi istemem beni engelleyebilirsin. - 01-05-2022, 03:47:58Bu insanların ne kendisine, nede yaşadıkları bir topluma katkıları yok ZARARI VAR.Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 yaşındaki çocuk diyorsunuz, çocuklar ailesinden ne görürse o şekilde büyür.
Haberleri açıp bakınız, gündüz sokak ortasında kadına taciz eden 3-4 tane suriyeli afganlı ne olduğu belli olmayan ufaklık.
O 3-5 yaş dediklerinizde büyüdüğünde annesi, babası gibi olacak.
İnsanlık dışı veya değil bu benim umrumda değil.
Sadece suriyeli içinde değil afganlısı pakistanlısı bilmem nerelisi içinde geçerli.
Kimseyi engellemekle uğraşmam. Engellemek isteyen engelleyebilir. Hiç umrumda değil. - 01-05-2022, 03:49:3033 yaşındayım ilk defa böyle bir yorum gördüm hocam. Aklım almıyor bir insan nasıl böyle düşünür ve yazar şaka gibi gerçekten. Bunun suriyelisi ukranyalısı onu bunu yok. Yahu düşmanım olsa bile böyle birşeyin olmasını istemem. Mesajını report ettim en üzücü olan böyle düşünceli insanların forumda bulunması şaşırtıcı gerçekten.Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2022, 03:52:28Bizde çok şey okuyoruz ama gördüklerimizle hiç biri uyuşmuyor nedensetunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



- 01-05-2022, 03:56:18Aynı düşünceyi Avrupalılarda Türkler için kullanıyor o zaman Avrupalılara göre sende yaşamayı hak etmiyorsun ve ölmen gerekiyor.Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her insan aynı değildir, Türklerin de, Avrupalı'nında, Amerikan vatandaşının da içlerinde iyisi ve kötüsü var. Zaten her insan iyi olsaydı güvenlik güçlerine ya da kanunlara gerek kalmazdı.


