tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçici koruma kapsamında ülkemizde doğanlar tc kimliği veya vatandaşlığına sahip olamıyor gibi birşey okumuştum ilginç
Bizde çok şey okuyoruz ama gördüklerimizle hiç biri uyuşmuyor nedense