Bu gün bir sokak röportajına denk geldim. "Suriyeliler memleketine gönderilecekmiş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?" sorusuna 20-22 yaşlarında bir Suriyeli "Gidersem yine gelirim. Bu gün beni oraya bıraksınlar, yarın yine buradayım." dedi.
Trajikomik.