Bu insanların ne kendisine, nede yaşadıkları bir topluma katkıları yok ZARARI VAR.
3-5 yaşındaki çocuk diyorsunuz, çocuklar ailesinden ne görürse o şekilde büyür.
Haberleri açıp bakınız, gündüz sokak ortasında kadına taciz eden 3-4 tane suriyeli afganlı ne olduğu belli olmayan ufaklık.
O 3-5 yaş dediklerinizde büyüdüğünde annesi, babası gibi olacak.
İnsanlık dışı veya değil bu benim umrumda değil.
Sadece suriyeli içinde değil afganlısı pakistanlısı bilmem nerelisi içinde geçerli.
Kimseyi engellemekle uğraşmam. Engellemek isteyen engelleyebilir. Hiç umrumda değil.
Aynı düşünceyi Avrupalılarda Türkler için kullanıyor o zaman Avrupalılara göre sende yaşamayı hak etmiyorsun ve ölmen gerekiyor.
Her insan aynı değildir, Türklerin de, Avrupalı'nında, Amerikan vatandaşının da içlerinde iyisi ve kötüsü var. Zaten her insan iyi olsaydı güvenlik güçlerine ya da kanunlara gerek kalmazdı.