Kime göre kötü? Kime göre iyi?
Senin kötü ve iyi anlayışın ile merhamet duygusu olan insanlar arasında çok fark var.
Sığınmacı olarak gittiği ülkede ederinden az fiyata çalışıp ülke piyasasını öldürenler,
Sığınmacı olarak gittiği ülkede taciz, hırsızlık, öldürme gibi suçlar işleyenler,
Sığınmacı olarak gittiği ülkenin bayrağına saygı duymayanlar,
Sığınmacı olarak gittiği ülkede, o ülkenin vatandaşına siz gidin diyip kovmaya kalkanlar
daha sayabilirimde sabahlarız
Bana göre kötüdür. Başka sorunuz yoksa işlerimle ilgileneceğim.