Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı düşünceyi Avrupalılarda Türkler için kullanıyor o zaman Avrupalılara göre sende yaşamayı hak etmiyorsun ve ölmen gerekiyor.
Her insan aynı değildir, Türklerin de, Avrupalı'nında, Amerikan vatandaşının da içlerinde iyisi ve kötüsü var. Zaten her insan iyi olsaydı güvenlik güçlerine ya da kanunlara gerek kalmazdı.
Kötü taraf ağır basıyorsa iyileride yanında götürür. İyi geceler dilerim.