18 Saattir forumdasın ve ban geliyor

İnsanlıktan sen nasibini almamışsın. Allahtan dilerim senin düşüncelerini sana şahsına yaşatsın ki gerçekten nasıl bir his ve düşünceymiş gibi görürsün.
Suriyelileri çok seviyorsan al evinde bak kimseyi dolandırmadık hakkına girmedik neden ban yiyeceğim ?