Aramızda ne kadar ırkçı kafatasçı insan varmış ya tamam sevmeyebilirsiniz ancak hepsi gebersin, hepsini öldürsünler gibi söylemler insan olan bir canlıya yakışır mı? İnsanı geçtim hayvanlar da bile böyle canice davranışlar yok sizin böyle DAEŞ'ten bir farkınız kalmaz bizzat kendisi olursunuz. Elbet gidecekler veya öyle umut ediyoruz ancak sürekli nefret söylemi içinde bulunmanız gerekmez size Esad'ın askerlerinin infaz ettiği insanları göstersem mideniz kaldırmaz kusarsınız. Her neyse canlar lütfen aklımızı başımıza alalım önce insanlığa yakışır davranalım sonra her şey inşallah yoluna girecektir. Hayırlı iftarlar, hayırlı bayramlar şimdiden..