DurmazMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suriyelileri çok seviyorsan al evinde bak kimseyi dolandırmadık hakkına girmedik neden ban yiyeceğim ?
R10 sadece dolandırıcıları veya hak yiyenleri değil insanlıktan nasibini almamış insanları da barındırmıyor! Hepsini öldürebilirim nedir? Sen nasıl bi insansın gerçekten kendine çok yazık edenlerdensin.