Hala Esad'a atıp tutan, amerikan emperyalizminin hazırladığı tiyatro haberleri buralarda paylaşanlar var. Esad Suriye halkı için kurtarıcı bir başkan! Bölgede amerikan emperyalizmine ve onunla işbirliği yapan ülkelere karşı halkını ve ülkesini savunan büyük insan! Dünyanın dört bir yanından toplanıp getirilen katil sürüsü cihatçıları kısa yoldan cennete yollayan aziz insan! Sen çok yaşa Esad!
Mülteci meselesi de şöyle, Türkiye desteklediği silahlı gruplar aracılığı ile Suriye'den milyonlarca insanı zorla/gönüllü bir şekilde yerlerinden alıp Türkiyeye getirdi. Ahmet Devidoğlu bu politikanın mimarlarından biridir. Bunun bir sebebi "bu meseleden biz zarar görüyoruz" diyerek amerikanın baş taşeronu olarak Suriye devletine savaş ilan etmek için meşruiyet arayışıydı, bir sebebi Avrupaya mülteciler üzerinden şantaj yapmaktı, bir sebebi de Türkiyeli patronlara ucuz işgücü bulmaktı.