• 26-04-2022, 15:31:11
    #55
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sosyal medyada çok görmeye başladım. düşünceleriniz nedir?


    para ne kadar büyürse değeri o kadar küçülür.
  • 26-04-2022, 15:31:39
    #56
    Harbiden domates hesabı yapanlara bir de cevap veriyorsunuz ya harbiden komedi.Bunun gibiler oy kullanmasın.Bu görüşe saygı gösterilemez.Akıl işi değil.Bırakın engelleyin geçin kendi kendine salatalık hesabı yapsın biraz da...
  • 26-04-2022, 15:34:20
    #57
  • 26-04-2022, 15:34:44
    #58
    TeknoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbiden domates hesabı yapanlara bir de cevap veriyorsunuz ya harbiden komedi.Bunun gibiler oy kullanmasın.Bu görüşe saygı gösterilemez.Akıl işi değil.Bırakın engelleyin geçin kendi kendine salatalık hesabı yapsın biraz da...
    Hocam o kadar haklısınız ki.. Engelledim geçtim.. Hayatını domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birine verdiğimiz aydınlatıcı açıklayıcı cevaplar bile çok fazla ve halen anlamamakta diretiyor kendini haklı sanıyor..
  • 26-04-2022, 15:38:15
    #59
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kadar haklısınız ki.. Engelledim geçtim.. Hayatını domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birine verdiğimiz aydınlatıcı açıklayıcı cevaplar bile çok fazla ve halen anlamamakta diretiyor kendini haklı sanıyor..
    Hocam o tür varlıklara bir şey anlatamazsın,öğretemezsin,gösteremezsin.Sinir olduğunla,çıldırdığın ile kalırsın.Ben çok denedim.Toplumdan soyutlanması gereken kişiler,ben şahsen BİLEREK küçük görüyorum böyle kişileri.Hak ediyorlar.Burada açıkca yazsam ceza alacağım bu da ayrı bir saçmalık... neyse ben daha fazla konuşmayayım sinirim zıplıyor.Kısaca engelleyip geçiyorum,insandan saymıyorum.Yoksa sinir küpü oluyor insan.Herkese iyi forumlar
  • 26-04-2022, 15:41:08
    #60
    Paradan altı sıfır atılması sadece görüntüsel bir itibar veriyordu. Yoksa ülkenin parasının dolar ve euro karşısında ederini ölçen şey birimin sahip olduğu sıfırlar değil, ülkenin ekonomisi ve alım gücüdür.
    Bizde asgari ücret 4350 TL, Japonya'da ise 153600 yen. Şimdi bizim alım gücümüz daha mı iyi oluyor? Tabi ki hayır. Adamların geçen yılki asgari ücreti şu anda TL'ye çevirince 17600 lira yapıyor.
  • 26-04-2022, 15:45:19
    #61
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel özetlemişsin de önemli olan bunu idrak edebilmek veya anlamak.. İstediğin kadar böyle güzelce özetle anlatsanda fayda etmez bu tür bilenmiş insanlara.. Bende böyle harfi harfine anlattım kalem kalem sıraladım ama halen kendini haklı görüyor bu şahıs.. Daha sorduğum sorulara cevap veremiyor ve sunmuş olduğu domates hesabının arkasında bile duramıyor.. İnsan ortaya birşey atarsa arkasında durmalı ve onu kanıtlamalı.. Yav yaşadığı hayatı domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birinin verdiği cevaplar ne kadar sağlıklı olabilir ki??
    Hocam ben o yorumları okuyunca beni bir görsen kahroluyorum kendimi dünyanın aptal insanı gibi hissediyorum. YA ADAM ORADA 500 £ Neler alıyor 20 KG ET , ET , ET , ET BİZ TAVUK ETİ 6 KG bıraksınlar hocam hakkım helal değildir.

    HAKKIM HELAL DEĞİLDİR.
  • 26-04-2022, 16:14:40
    #62
    itcodermaneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'daki 2 saat çalışmasına 2 Kilogram domates alırken sen 4 kilogram alıyorsun, biraz piyasa araştırın hocam, EURO = TL karşılaştırması ile bakmayın oraya Gıda ürünlerini ne kadar alıyorlar bir göz atın derim.
    https://www.youtube.com/shorts/3L5_gbplcDc şaka yapıyorsunuz sanırım ?
    https://www.youtube.com/shorts/oTusG642Nrk


    https://www.youtube.com/watch?v=l-HV155713Q&t=3s

    Avrupadaki ülkelerin alım gücü türkiyeden daha mı düşük diyorsunuz yani =).Bence siz biraz piyasa araştırın.Videolar tatmin etmediyse eğer yurtdışında şu an yaşayan tanıdıklarımın dostlarımın arkadaşlarımın vs numaralarını bilgi almanız için verebilirim.Aktif yurtdışında yaşayan kişilerden de alım gücü hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • 26-04-2022, 16:57:51
    #63
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben o yorumları okuyunca beni bir görsen kahroluyorum kendimi dünyanın aptal insanı gibi hissediyorum. YA ADAM ORADA 500 £ Neler alıyor 20 KG ET , ET , ET , ET BİZ TAVUK ETİ 6 KG bıraksınlar hocam hakkım helal değildir.

    HAKKIM HELAL DEĞİLDİR.
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.youtube.com/shorts/3L5_gbplcDc şaka yapıyorsunuz sanırım ?
    https://www.youtube.com/shorts/oTusG642Nrk


    https://www.youtube.com/watch?v=l-HV155713Q&t=3s

    Avrupadaki ülkelerin alım gücü türkiyeden daha mı düşük diyorsunuz yani =).Bence siz biraz piyasa araştırın.Videolar tatmin etmediyse eğer yurtdışında şu an yaşayan tanıdıklarımın dostlarımın arkadaşlarımın vs numaralarını bilgi almanız için verebilirim.Aktif yurtdışında yaşayan kişilerden de alım gücü hakkında bilgi alabilirsiniz.
    Gerçekten çok güzel özetlemişsiniz ama şahıs yazılanları bir türlü anlamak istemiyor ve aksine halende diretiyor.. Bir insan kendi hayatını nasıl Domates hesaplamasıyla kıyaslar……..