onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok güzel özetlemişsin de önemli olan bunu idrak edebilmek veya anlamak.. İstediğin kadar böyle güzelce özetle anlatsanda fayda etmez bu tür bilenmiş insanlara.. Bende böyle harfi harfine anlattım kalem kalem sıraladım ama halen kendini haklı görüyor bu şahıs.. Daha sorduğum sorulara cevap veremiyor ve sunmuş olduğu domates hesabının arkasında bile duramıyor.. İnsan ortaya birşey atarsa arkasında durmalı ve onu kanıtlamalı.. Yav yaşadığı hayatı domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birinin verdiği cevaplar ne kadar sağlıklı olabilir ki??
Hocam ben o yorumları okuyunca beni bir görsen kahroluyorum kendimi dünyanın aptal insanı gibi hissediyorum. YA ADAM ORADA 500 £ Neler alıyor 20 KG ET , ET , ET , ET BİZ TAVUK ETİ 6 KG bıraksınlar hocam hakkım helal değildir.

HAKKIM HELAL DEĞİLDİR.