TeknoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harbiden domates hesabı yapanlara bir de cevap veriyorsunuz ya harbiden komedi.Bunun gibiler oy kullanmasın.Bu görüşe saygı gösterilemez.Akıl işi değil.Bırakın engelleyin geçin kendi kendine salatalık hesabı yapsın biraz da...
Hocam o kadar haklısınız ki.. Engelledim geçtim.. Hayatını domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birine verdiğimiz aydınlatıcı açıklayıcı cevaplar bile çok fazla ve halen anlamamakta diretiyor kendini haklı sanıyor..