Harbiden domates hesabı yapanlara bir de cevap veriyorsunuz ya harbiden komedi.Bunun gibiler oy kullanmasın.Bu görüşe saygı gösterilemez.Akıl işi değil.Bırakın engelleyin geçin kendi kendine salatalık hesabı yapsın biraz da...
Hocam o kadar haklısınız ki.. Engelledim geçtim.. Hayatını domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birine verdiğimiz aydınlatıcı açıklayıcı cevaplar bile çok fazla ve halen anlamamakta diretiyor kendini haklı sanıyor..