TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben o yorumları okuyunca beni bir görsen kahroluyorum kendimi dünyanın aptal insanı gibi hissediyorum. YA ADAM ORADA 500 £ Neler alıyor 20 KG ET , ET , ET , ET BİZ TAVUK ETİ 6 KG bıraksınlar hocam hakkım helal değildir.

HAKKIM HELAL DEĞİLDİR.
Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/shorts/3L5_gbplcDc şaka yapıyorsunuz sanırım ?
https://www.youtube.com/shorts/oTusG642Nrk


https://www.youtube.com/watch?v=l-HV155713Q&t=3s

Avrupadaki ülkelerin alım gücü türkiyeden daha mı düşük diyorsunuz yani =).Bence siz biraz piyasa araştırın.Videolar tatmin etmediyse eğer yurtdışında şu an yaşayan tanıdıklarımın dostlarımın arkadaşlarımın vs numaralarını bilgi almanız için verebilirim.Aktif yurtdışında yaşayan kişilerden de alım gücü hakkında bilgi alabilirsiniz.
Gerçekten çok güzel özetlemişsiniz ama şahıs yazılanları bir türlü anlamak istemiyor ve aksine halende diretiyor.. Bir insan kendi hayatını nasıl Domates hesaplamasıyla kıyaslar……..