Hocam o kadar haklısınız ki.. Engelledim geçtim.. Hayatını domatesle kıyaslayan ve domatesle karşılaştıran birine verdiğimiz aydınlatıcı açıklayıcı cevaplar bile çok fazla ve halen anlamamakta diretiyor kendini haklı sanıyor..
Hocam o tür varlıklara bir şey anlatamazsın,öğretemezsin,gösteremezsin.Sinir olduğunla,çıldırdığın ile kalırsın.Ben çok denedim.Toplumdan soyutlanması gereken kişiler,ben şahsen BİLEREK küçük görüyorum böyle kişileri.Hak ediyorlar.Burada açıkca yazsam ceza alacağım bu da ayrı bir saçmalık... neyse ben daha fazla konuşmayayım sinirim zıplıyor.Kısaca engelleyip geçiyorum,insandan saymıyorum.Yoksa sinir küpü oluyor insan.Herkese iyi forumlar