Harbiden domates hesabı yapanlara bir de cevap veriyorsunuz ya harbiden komedi.Bunun gibiler oy kullanmasın.Bu görüşe saygı gösterilemez.Akıl işi değil.Bırakın engelleyin geçin kendi kendine salatalık hesabı yapsın biraz da...