• 13-04-2022, 23:32:52
    #19
    ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş gününe kadar olan süreyi alırsınız hocam.
    Öyle olmuyormuş. 10 gün açık oluyor. 1-30 nisan parasını mayıs 10unda alacağım. Mart 26da başladım. 4 günlüğüde elden vericekler. 34 günlük para alıcaz ne saçma iş anlamadım.
  • 13-04-2022, 23:33:36
    #20
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibide 10 gün açığım oluyor mart 26da işe girdim. Mayıs 10unda 34 günlük maaş aldım 10 gün heybeye gidiyor.
    içeride kalan bir şey yok hocam.
    işten ayrıldığınız zaman da son maaşınızda o parayı yine size verecekler.

    Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şahıs şirketim olduğundan maaşlı iş konusuna çok vakıf değilim lakin eşim akbank personeli ayın son günü tüm personel maaşlarını alır, 1 gün bile aksamaz. Hatta resmi tatil olacaksa ayın 29,28 veya 27'sinde bile yatırdıkları oluyor.
    bende öğretmenim. kamu personeliyim.
    ek ders ücretleri 31 aralık dışında her zaman sonraki ayın 5 ile 10 u arasında yatar .
  • 13-04-2022, 23:35:29
    #21
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içeride kalan bir şey yok hocam.
    işten ayrıldığınız zaman da son maaşınızda o parayı yine size verecekler.



    bende öğretmenim. kamu personeliyim.
    ek ders ücretleri 31 aralık dışında her zaman sonraki ayın 5 ile 10 u arasında yatar .
    Hocam 10 gün içeride kalmıyor mu? Ben şimdi 26 martta başladım 26-30 mart arası 4 günlük ücreti elden verecekler 1-30 nisan parasınıda mayısın 10unda yatıracaklar. Eee burada 34 günlük para almış olacağım ama 44 gün gün çalışmış olacağım?
  • 13-04-2022, 23:44:29
    #22
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 10 gün içeride kalmıyor mu? Ben şimdi 26 martta başladım 26-30 mart arası 4 günlük ücreti elden verecekler 1-30 nisan parasınıda mayısın 10unda yatıracaklar. Eee burada ki 34 günlük para almış olacağım ama 44 gün gün çalışmış olacağım?
    diyelim ki 10 mayıs ta da işten ayrıldınız.
    bu sefer size 10 haziran da 10 günlük ücret yatıracaklar.

    eski çalıştığım bir kurum her ayın ilk haftası ödeme yapılır şeklinde konuşmuştuk. ilk maaş zamanında yattı, ikinci maaş 1 hafta gecikti, üçüncü maaş 1 ay, dördüncüyü 2 ay sonra aldım
    şimdi çalıştığım başka bir kurum her ayın ödemesini bir sonraki ayın 17 sinde yapıyor. işe girerken bunu belirttiler bende tamam dedim.. (size göre 17 günlük ücretim içeride kalıyor) ve her ayın 17 si gelince düzenle bir şekilde paramı alıyorum.

    burada önemli olan karşılıklı güven. sonuçta sizinde 2 gün sonra işi bırakıp gitmeyeceğiniz belli değil.
    eğer firmanın size zamanında ödeme yacağına güvenmiyorsanız bence şimdiden başka bir iş aramaya başlayın derim.
  • 13-04-2022, 23:47:12
    #23
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyelim ki 10 mayıs ta da işten ayrıldınız.
    bu sefer size 10 haziran da 10 günlük ücret yatıracaklar.

    eski çalıştığım bir kurum her ayın ilk haftası ödeme yapılır şeklinde konuşmuştuk. ilk maaş zamanında yattı, ikinci maaş 1 hafta gecikti, üçüncü maaş 1 ay, dördüncüyü 2 ay sonra aldım
    şimdi çalıştığım başka bir kurum her ayın ödemesini bir sonraki ayın 17 sinde yapıyor. işe girerken bunu belirttiler bende tamam dedim.. (size göre 17 günlük ücretim içeride kalıyor) ve her ayın 17 si gelince düzenle bir şekilde paramı alıyorum.

    burada önemli olan karşılıklı güven. sonuçta sizinde 2 gün sonra işi bırakıp gitmeyeceğiniz belli değil.
    eğer firmanın size zamanında ödeme yacağına güvenmiyorsanız bence şimdiden başka bir iş aramaya başlayın derim.
    peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?
  • 13-04-2022, 23:48:45
    #24
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?
    1 nisan da işe başladım diyelim
    17 mayıs ta
    1-30 nisan arasının ücreti olan 1 aylık ücreti alıcam.
  • 13-04-2022, 23:49:53
    #25
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 nisan da işe başladım diyelim
    17 mayıs ta
    1-30 nisan arasının ücreti olan 1 aylık ücreti alıcam.
    heh tamam sormak istediğim buydu teşekkür ederim. 1 nisanda başlayıp 17 nisanda 17 günlük maaş alıp + 17 mayıstada 1 aylık maaş alacaksınız diye hesapladım.
  • 13-04-2022, 23:53:12
    #26
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?
    Hocam anlamamak İçin mi uğraşıyorsunuz anlamadım.

    bakın 1-30 nisan maaşı Mayıs 10 da yatar. Nisan ayında çalıştığın gün kadarını alırsın. Velevki sen 10 mayısta istifa edersen iş bitiminde Mayıs ayındaki 10 günlük ücreti alırsın. İçeride kalan paran asla olmaz. Çünkü içeride kalan gün içeride kalmıyor. Sen Mayıs kazancını haziranda , haziranı temmuzda alıyorsun. Bu silsile çoğu yerde aynı.
    Yani içeride paran kalmaz. Sana onu ödeyeceklerdir. Sana muhasebeci içeride paran kalır demiş ya. O adam muhasebeci değildir. Heralde lise öğrencisi falandır.
  • 13-04-2022, 23:54:55
    #27
    26-30 u arasındaki 4 günlük paranı ayın 10unda yatırırlar.