1 nisan da işe başladım diyelim
17 mayıs ta
1-30 nisan arasının ücreti olan 1 aylık ücreti alıcam.
heh tamam sormak istediğim buydu teşekkür ederim. 1 nisanda başlayıp 17 nisanda 17 günlük maaş alıp + 17 mayıstada 1 aylık maaş alacaksınız diye hesapladım.