ZeroBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle bir durumda maaş ne zaman yatar?
44
●1.830
- 13-04-2022, 23:33:36içeride kalan bir şey yok hocam.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işten ayrıldığınız zaman da son maaşınızda o parayı yine size verecekler.
bende öğretmenim. kamu personeliyim.Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek ders ücretleri 31 aralık dışında her zaman sonraki ayın 5 ile 10 u arasında yatar . - 13-04-2022, 23:35:29Hocam 10 gün içeride kalmıyor mu? Ben şimdi 26 martta başladım 26-30 mart arası 4 günlük ücreti elden verecekler 1-30 nisan parasınıda mayısın 10unda yatıracaklar. Eee burada 34 günlük para almış olacağım ama 44 gün gün çalışmış olacağım?BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:44:29diyelim ki 10 mayıs ta da işten ayrıldınız.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sefer size 10 haziran da 10 günlük ücret yatıracaklar.
eski çalıştığım bir kurum her ayın ilk haftası ödeme yapılır şeklinde konuşmuştuk. ilk maaş zamanında yattı, ikinci maaş 1 hafta gecikti, üçüncü maaş 1 ay, dördüncüyü 2 ay sonra aldım
şimdi çalıştığım başka bir kurum her ayın ödemesini bir sonraki ayın 17 sinde yapıyor. işe girerken bunu belirttiler bende tamam dedim.. (size göre 17 günlük ücretim içeride kalıyor) ve her ayın 17 si gelince düzenle bir şekilde paramı alıyorum.
burada önemli olan karşılıklı güven. sonuçta sizinde 2 gün sonra işi bırakıp gitmeyeceğiniz belli değil.
eğer firmanın size zamanında ödeme yacağına güvenmiyorsanız bence şimdiden başka bir iş aramaya başlayın derim. - 13-04-2022, 23:47:12peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:48:451 nisan da işe başladım diyelimWacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
17 mayıs ta
1-30 nisan arasının ücreti olan 1 aylık ücreti alıcam. - 13-04-2022, 23:49:53heh tamam sormak istediğim buydu teşekkür ederim. 1 nisanda başlayıp 17 nisanda 17 günlük maaş alıp + 17 mayıstada 1 aylık maaş alacaksınız diye hesapladım.BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 23:53:12Hocam anlamamak İçin mi uğraşıyorsunuz anlamadım.Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakın 1-30 nisan maaşı Mayıs 10 da yatar. Nisan ayında çalıştığın gün kadarını alırsın. Velevki sen 10 mayısta istifa edersen iş bitiminde Mayıs ayındaki 10 günlük ücreti alırsın. İçeride kalan paran asla olmaz. Çünkü içeride kalan gün içeride kalmıyor. Sen Mayıs kazancını haziranda , haziranı temmuzda alıyorsun. Bu silsile çoğu yerde aynı.
Yani içeride paran kalmaz. Sana onu ödeyeceklerdir. Sana muhasebeci içeride paran kalır demiş ya. O adam muhasebeci değildir. Heralde lise öğrencisi falandır.
