içeride kalan bir şey yok hocam.
işten ayrıldığınız zaman da son maaşınızda o parayı yine size verecekler.
bende öğretmenim. kamu personeliyim.
ek ders ücretleri 31 aralık dışında her zaman sonraki ayın 5 ile 10 u arasında yatar .
Hocam 10 gün içeride kalmıyor mu? Ben şimdi 26 martta başladım 26-30 mart arası 4 günlük ücreti elden verecekler 1-30 nisan parasınıda mayısın 10unda yatıracaklar. Eee burada 34 günlük para almış olacağım ama 44 gün gün çalışmış olacağım?