peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?
Hocam anlamamak İçin mi uğraşıyorsunuz anlamadım.
bakın 1-30 nisan maaşı Mayıs 10 da yatar. Nisan ayında çalıştığın gün kadarını alırsın. Velevki sen 10 mayısta istifa edersen iş bitiminde Mayıs ayındaki 10 günlük ücreti alırsın. İçeride kalan paran asla olmaz. Çünkü içeride kalan gün içeride kalmıyor. Sen Mayıs kazancını haziranda , haziranı temmuzda alıyorsun. Bu silsile çoğu yerde aynı.
Yani içeride paran kalmaz. Sana onu ödeyeceklerdir. Sana muhasebeci içeride paran kalır demiş ya. O adam muhasebeci değildir. Heralde lise öğrencisi falandır.