ZeroBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş gününe kadar olan süreyi alırsınız hocam.
Öyle olmuyormuş. 10 gün açık oluyor. 1-30 nisan parasını mayıs 10unda alacağım. Mart 26da başladım. 4 günlüğüde elden vericekler. 34 günlük para alıcaz ne saçma iş anlamadım.