Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?
1 nisan da işe başladım diyelim
17 mayıs ta
1-30 nisan arasının ücreti olan 1 aylık ücreti alıcam.