diyelim ki 10 mayıs ta da işten ayrıldınız.
bu sefer size 10 haziran da 10 günlük ücret yatıracaklar.
eski çalıştığım bir kurum her ayın ilk haftası ödeme yapılır şeklinde konuşmuştuk. ilk maaş zamanında yattı, ikinci maaş 1 hafta gecikti, üçüncü maaş 1 ay, dördüncüyü 2 ay sonra aldım

şimdi çalıştığım başka bir kurum her ayın ödemesini bir sonraki ayın 17 sinde yapıyor. işe girerken bunu belirttiler bende tamam dedim.. (size göre 17 günlük ücretim içeride kalıyor) ve her ayın 17 si gelince düzenle bir şekilde paramı alıyorum.
burada önemli olan karşılıklı güven. sonuçta sizinde 2 gün sonra işi bırakıp gitmeyeceğiniz belli değil.
eğer firmanın size zamanında ödeme yacağına güvenmiyorsanız bence şimdiden başka bir iş aramaya başlayın derim.
peki sen ay'ın 1inde başladın diyelim ayın 17'sinde 17 günlük parayı alıp diğer ayın 17side 1 aylık maaş mı aldın? yoksa başladığın ay hiç para almayıp diğer ayın 17 si 1 aylık maaş mı aldın? Yani 47 gün çalışıp 1 aylık maaş mı aldın?