• 29-03-2022, 08:38:31
    #28
    rootcause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 Yıldır miras davamız sürüyor hala sonuçlanmadı
    2002'de başlayan var bizim de, sonuçlandı şükür, fakat karşı taraf itiraz etti ona bakılıyor şu an.
  • 29-03-2022, 08:47:33
    #29
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memur devlet değildir. Memur da senin benim gibi bir insan. Hatası varsa cezasını alır. Sanma ki memurun cebinden para çıkmıyor. Bahsettiğim farklı bir şey ve dediğim doğru. Konuyu saptırmayın.
    Konuyu saptırdığımız falan yok. Devlet soyut bir kavramdır devleti bizler oluştururuz ne demek önce para verip sonra hak aramak. Ortada ki yanlışı dinleseler zaten sorun kalmayacak. Devlet dediğin kocamann buyuk bir insan değil yöneticiler orada ki insanların iş bilmemezlikleri. Hata yapılmış evet ama hatayı kabul etmeyi bırak ustune yıldırmalar falan başınıza gelmemiş herhalde ki böyle konuşuyorsunuz galiba insallahta gelmez.
  • 29-03-2022, 09:31:09
    #30
    HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu saptırdığımız falan yok. Devlet soyut bir kavramdır devleti bizler oluştururuz ne demek önce para verip sonra hak aramak. Ortada ki yanlışı dinleseler zaten sorun kalmayacak. Devlet dediğin kocamann buyuk bir insan değil yöneticiler orada ki insanların iş bilmemezlikleri. Hata yapılmış evet ama hatayı kabul etmeyi bırak ustune yıldırmalar falan başınıza gelmemiş herhalde ki böyle konuşuyorsunuz galiba insallahta gelmez.
    Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.
  • 29-03-2022, 10:30:40
    #31
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.
    Ben devlet mi demişim mesajım da memurdan bahsetmişim zaten memurların iş bilmezliklerinin sonucunu yaşıyor bu arkadaş ve babası. Memurlar işlerini düzgün yapmadığı için hem düzgün yapmıyorlar hem hatalı yapıyorlar hem hatalarını kabul etmiyorlar bence siz yazdığım mesajı tekrar okuyun hala saptırmaktan bahsediyorsunuz. ben memurlardan bahsettikce siz hala devlet diyorsunuz devletin bürokratları uzaydan gelmiyor herhalde insan işte memur
  • 29-03-2022, 10:44:28
    #32
    Söyleyecek o kadar çok şey var ki söylenmemesi gereken, yeteri kadar dava dosyam mevcut bir yenisini daha ekletmek istemiyorum.

    Adalet Türkiye'de duvarda yazılı bir kelime, kadınlara verilen bir isimdir.

    Allah sabır versin sizlere, umarım sonuç tamamiyle sizin lehinize sonuçlanır ve rahatlarsınız. Bundan sonrada bir avukat ile anlaşıp gerekli maddi, manevi tazminat davalarını açarsınız.
  • 29-03-2022, 10:59:01
    #33
    Bilinçli ve "genç" memurlar olmalı artık şu vergi dairelerinde sgk da falan.. Geçmiş olsun
  • 29-03-2022, 11:13:43
    #34
    Okuduktan sonra Geleceğe Dönüş 2 filmi aklıma geldi. Keşke dedim bir an ve de istemsizce..

    (2 saatte karara bağlandı..) böyle bir terim vardı. Gelecek böyle ise yine Türkiye başka Ülkeler de olduğu gibi 2 saat değil de 2.000 yıl olur yine uzatırlar, diye aklıma geldi. Artık inanasım gelmiyor maalesef.

    Büyük geçmiş olsun diyeceğim hocam da. Yeni bir sayfa açılmış gibi oldu. Korkarım bu da bir 2 Milyar yıl sürer artık...
  • 29-03-2022, 14:30:12
    #35
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.
    12.000 TL'yi yatırdıktan sonra emekli maaşı bağlandı babamın, yani dava süresincede maaş alıyordu hala alıyor onda bir problem yok.

    @xxx786; @HoLyDreaM; Hocam tartışmayı bırakın, uzatmayın ikinizde haklısınız
  • 29-03-2022, 16:44:43
    #36
    Okurken cinnet geçirdim. Allah sabır versin. Çok sıkıntılı bir süreç