Konuyu saptırdığımız falan yok. Devlet soyut bir kavramdır devleti bizler oluştururuz ne demek önce para verip sonra hak aramak. Ortada ki yanlışı dinleseler zaten sorun kalmayacak. Devlet dediğin kocamann buyuk bir insan değil yöneticiler orada ki insanların iş bilmemezlikleri. Hata yapılmış evet ama hatayı kabul etmeyi bırak ustune yıldırmalar falan başınıza gelmemiş herhalde ki böyle konuşuyorsunuz galiba insallahta gelmez.
Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.