rootcause adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hakkını Araman Haksızlık
37
●1.902
- 29-03-2022, 08:47:33Konuyu saptırdığımız falan yok. Devlet soyut bir kavramdır devleti bizler oluştururuz ne demek önce para verip sonra hak aramak. Ortada ki yanlışı dinleseler zaten sorun kalmayacak. Devlet dediğin kocamann buyuk bir insan değil yöneticiler orada ki insanların iş bilmemezlikleri. Hata yapılmış evet ama hatayı kabul etmeyi bırak ustune yıldırmalar falan başınıza gelmemiş herhalde ki böyle konuşuyorsunuz galiba insallahta gelmez.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2022, 09:31:09Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2022, 10:30:40Ben devlet mi demişim mesajım da memurdan bahsetmişim zaten memurların iş bilmezliklerinin sonucunu yaşıyor bu arkadaş ve babası. Memurlar işlerini düzgün yapmadığı için hem düzgün yapmıyorlar hem hatalı yapıyorlar hem hatalarını kabul etmiyorlar bence siz yazdığım mesajı tekrar okuyun hala saptırmaktan bahsediyorsunuz. ben memurlardan bahsettikce siz hala devlet diyorsunuzxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devletin bürokratları uzaydan gelmiyor herhalde insan işte memur
- 29-03-2022, 10:44:28Söyleyecek o kadar çok şey var ki söylenmemesi gereken, yeteri kadar dava dosyam mevcut bir yenisini daha ekletmek istemiyorum.
Adalet Türkiye'de duvarda yazılı bir kelime, kadınlara verilen bir isimdir.
Allah sabır versin sizlere, umarım sonuç tamamiyle sizin lehinize sonuçlanır ve rahatlarsınız. Bundan sonrada bir avukat ile anlaşıp gerekli maddi, manevi tazminat davalarını açarsınız. - 29-03-2022, 11:13:43Okuduktan sonra Geleceğe Dönüş 2 filmi aklıma geldi. Keşke dedim bir an ve de istemsizce..
(2 saatte karara bağlandı..) böyle bir terim vardı. Gelecek böyle ise yine Türkiye başka Ülkeler de olduğu gibi 2 saat değil de 2.000 yıl olur yine uzatırlar, diye aklıma geldi. Artık inanasım gelmiyor maalesef.
Büyük geçmiş olsun diyeceğim hocam da. Yeni bir sayfa açılmış gibi oldu. Korkarım bu da bir 2 Milyar yıl sürer artık... - 29-03-2022, 14:30:1212.000 TL'yi yatırdıktan sonra emekli maaşı bağlandı babamın, yani dava süresincede maaş alıyordu hala alıyor onda bir problem yok.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@xxx786; @HoLyDreaM; Hocam tartışmayı bırakın, uzatmayın ikinizde haklısınız
devletin bürokratları uzaydan gelmiyor herhalde insan işte memur