Okuduktan sonra Geleceğe Dönüş 2 filmi aklıma geldi. Keşke dedim bir an ve de istemsizce..

(2 saatte karara bağlandı..) böyle bir terim vardı. Gelecek böyle ise yine Türkiye başka Ülkeler de olduğu gibi 2 saat değil de 2.000 yıl olur yine uzatırlar, diye aklıma geldi. Artık inanasım gelmiyor maalesef.

Büyük geçmiş olsun diyeceğim hocam da. Yeni bir sayfa açılmış gibi oldu. Korkarım bu da bir 2 Milyar yıl sürer artık...