xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memur devlet değildir. Memur da senin benim gibi bir insan. Hatası varsa cezasını alır. Sanma ki memurun cebinden para çıkmıyor. Bahsettiğim farklı bir şey ve dediğim doğru. Konuyu saptırmayın.
Konuyu saptırdığımız falan yok. Devlet soyut bir kavramdır devleti bizler oluştururuz ne demek önce para verip sonra hak aramak. Ortada ki yanlışı dinleseler zaten sorun kalmayacak. Devlet dediğin kocamann buyuk bir insan değil yöneticiler orada ki insanların iş bilmemezlikleri. Hata yapılmış evet ama hatayı kabul etmeyi bırak ustune yıldırmalar falan başınıza gelmemiş herhalde ki böyle konuşuyorsunuz galiba insallahta gelmez.