Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.