• 18-07-2023, 22:08:00
    #37
    THE END (SON AŞAMA) TAM 10 YIL OLDU
    Arkadaşlar tam 10 yıldır neler çektik az çok anlattım ama tabi kelimeler yetersiz kaldı. Duruşmaya git gel tanık götür, tanık getir, karnını doyur derken ortalama 50.000 TL masrafımız olmuştur. Olayın psikolojik olarak bize yansıması Milyon TL eder. Sonunda davayı kazandık bize ödenen ücret 37.000 TL şaka gibi, ama en azından haklıydık 10 yılımızı harcadık ve davayı kazandık.

    Size acizanevi tavsiyem haklı dahi olsanız dava açarken kırk kere düşünün. Sağlıcakla kalın. Okuyan herkese teşekkürler.
  • 18-07-2023, 23:12:04
    #38
    muratkinq60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    THE END (SON AŞAMA) TAM 10 YIL OLDU
    Arkadaşlar tam 10 yıldır neler çektik az çok anlattım ama tabi kelimeler yetersiz kaldı. Duruşmaya git gel tanık götür, tanık getir, karnını doyur derken ortalama 50.000 TL masrafımız olmuştur. Olayın psikolojik olarak bize yansıması Milyon TL eder. Sonunda davayı kazandık bize ödenen ücret 37.000 TL şaka gibi, ama en azından haklıydık 10 yılımızı harcadık ve davayı kazandık.

    Size acizanevi tavsiyem haklı dahi olsanız dava açarken kırk kere düşünün. Sağlıcakla kalın. Okuyan herkese teşekkürler.
    Geçmiş olsun hocam.
    Keşke babanız inat etmeyip önce ödemesini yapsa sonra dava açsaymış. Bu kadar yıpranmış olmazdınız.
    Bu arada bu tarz şeyler bana çok saçma geliyor.
    Beceriksiz bir memur dikkatsizliği yüzünden neden vatandaş mağdur oluyor ki?
    O koltuğa oturduysan ve yanlış yaptıysan bedelini sen ödeyeceksin. Aslında devletin bu ücreti vatandaşa dahi haber vermeden o memurdan kesmesi gerekiyor. Yok yanlış hesaplanmış, yok kaybolmuş, çok çakışmış vs. Yapamıyorsan çalışma!
    Artık devletin yapay zeka dönemine devri geldi de geçiyor. Verecek yapay zekaya o hesaplayacak. Hemen hemen her şeyi E-devlete geçirecek ve vatandaş oturduğu yerden işlemini yapabilecek.