THE END (SON AŞAMA) TAM 10 YIL OLDU
Arkadaşlar tam 10 yıldır neler çektik az çok anlattım ama tabi kelimeler yetersiz kaldı. Duruşmaya git gel tanık götür, tanık getir, karnını doyur derken ortalama 50.000 TL masrafımız olmuştur. Olayın psikolojik olarak bize yansıması Milyon TL eder. Sonunda davayı kazandık bize ödenen ücret 37.000 TL şaka gibi, ama en azından haklıydık 10 yılımızı harcadık ve davayı kazandık.
Size acizanevi tavsiyem haklı dahi olsanız dava açarken kırk kere düşünün. Sağlıcakla kalın. Okuyan herkese teşekkürler.