xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu saptırmaya devam ediyorsunuz. Ben devlet somut mu dedim, devlet bir kişi mi dedim? Memur devlet değildir dedim. Sistemi söyledim. Zaten o parayı ödemediği için 9 yıldır maaş alamıyor ödedikten sonra iptal davası açsa kaç yıl sürerse sürsün maaş alacaktı. Burada şöyle olsa böyle olsa diye yanlış yönlendirme yapmayın. Ne olmalıyı konuşmuyoruz ne yapılması gerektiğini konuşuyoruz ilerde aynı sorunu başkaları yaşamasın diye.
Ben devlet mi demişim mesajım da memurdan bahsetmişim zaten memurların iş bilmezliklerinin sonucunu yaşıyor bu arkadaş ve babası. Memurlar işlerini düzgün yapmadığı için hem düzgün yapmıyorlar hem hatalı yapıyorlar hem hatalarını kabul etmiyorlar bence siz yazdığım mesajı tekrar okuyun hala saptırmaktan bahsediyorsunuz. ben memurlardan bahsettikce siz hala devlet diyorsunuz devletin bürokratları uzaydan gelmiyor herhalde insan işte memur