nasirjones adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Global - yerli hemen hemen 20'ye yakın markayla çalışıyorum. Aybaşı en hızlı ödeme aldığım firmalar Ukrayna ve Singapur'dakiler. Ayın birinde teşekkür notlarıyla ödemeler hesabıma tık düşer. Ukrayna'daki savaş durumundan ötürü adamlar ofislerni Moldova'ya taşıdılar, o durumda bile ödememi değil 1 gün bir saat aksatmadılar. Türk firmalar sakız gibi uzatır ödeme sürelerini, en ufak aksaklıkta işi bırakmakla tehdit ederler, mobbingin biri bin para. Her şey alenen ortada aslında. Herkes biliyor kimin ne olduğunu.
Trust adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben Türk gördüğüm anda muhabbeti kesiyorum. Hemen bir pazarlık, gereksiz bir samimiyet başlıyor. Yabancılar 400-500 euro öderken sesi çıkmıyor, bizimki Türk olduğumu bir şekilde anlarsa abi bende Türküm, abi bak 16 ile çarpınca çok para gel onu 1000 lira yapalım falan diyor. Yazılımın her ayrıntısına çekilmiş videolar, pdfler mevcut bunlara bakmak yerine abi bir yayın ver anlat bilmemne. Kusura bakmasınlar ama Türklere hizmet vermek, beğendirmek çok zor.
En sevdiğim müşteriler, Na, Canada, Japonya, Almanya
En çekilmez olanlar, Çin, Türkiye, Fransa
Dürüst olayım burada 300 lira yazsam 50 lira olur mu diyecekleri minik projeleri 1000-1500 eurodan satıyoruz, adamlar ayda 1 kere bile soru sormuyor. Adamlarda pazarlık denen bir olay yok. Çünkü bakıyor bu adam bu parayı yazdıysa işin hakkı budur diyor.
En sevdiğim müşteriler, Na, Canada, Japonya, Almanya
En çekilmez olanlar, Çin, Türkiye, Fransa
Dürüst olayım burada 300 lira yazsam 50 lira olur mu diyecekleri minik projeleri 1000-1500 eurodan satıyoruz, adamlar ayda 1 kere bile soru sormuyor. Adamlarda pazarlık denen bir olay yok. Çünkü bakıyor bu adam bu parayı yazdıysa işin hakkı budur diyor.

