bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle sana katıldığımı belirtmek isterim. fakat bir husus var. Avrupa ülkeleri ile türkiye arasında çok çok önemli bir detay var Eğitim. Avrupalı insanlar eğitimlerini küçük yaşta alırken nezaket kurallarına insana verilen öneme ve en önemlisi işçi ve işe saygı diye birşey var. Bence bu etken çok fark ediyor. Türkiye kötü vb. Birşey demiyorum ama şahsen ben okulda bizlere eğitim verilirken. İşçiye saygılı olmayı, iş ahlakı vb. konular gösterilmedi ek olarak ailelerimizde böyle bilgiler paylaşılmadı. Yurt dışındaki bireyler iş yapan herkse saygı gösteriyorki bunun en büyük kanıtı. Saygı bilgi ve sevgi bence dünyanın en inanılmaz olayı. Sizi tebrik ediyorum. Böyle güzel bir müşteriye sahipsiniz.
Çok haklısınız hocam. Kimseyi yadırgamak için açmadım bu konuyu aslında. Dediğiniz gibi her şey eğitimde başlıyor. İş ahlakı, anlayış vs. bunlar çocukluktan itibaren insanın ruhuna işlemesi gereken konular ama maalesef ülkemizin şartları en azından bu zamana kadar buna elverişli olmadı. Gerginlik, geçim kaygısı, siyaset vb. milyon tane etken insanlarımızın iş hayatına da sirayet ettiği için bu gibi durumlarla karşılaşıyoruz maalesef. Umarım bir gün bizim ülkemizde de hem işverenler, hem iş alanlar böyle güzel güzel geçinip, birbirleriyle önce insan gibi iletişim kurmayı öğrenip, haklarıyla para kazandıkları bir ekosistem yaratmayı becerebilirler.