Çok haklısınız hocam. Kimseyi yadırgamak için açmadım bu konuyu aslında. Dediğiniz gibi her şey eğitimde başlıyor. İş ahlakı, anlayış vs. bunlar çocukluktan itibaren insanın ruhuna işlemesi gereken konular ama maalesef ülkemizin şartları en azından bu zamana kadar buna elverişli olmadı. Gerginlik, geçim kaygısı, siyaset vb. milyon tane etken insanlarımızın iş hayatına da sirayet ettiği için bu gibi durumlarla karşılaşıyoruz maalesef. Umarım bir gün bizim ülkemizde de hem işverenler, hem iş alanlar böyle güzel güzel geçinip, birbirleriyle önce insan gibi iletişim kurmayı öğrenip, haklarıyla para kazandıkları bir ekosistem yaratmayı becerebilirler.
özellikle ülkemizde şu durumla çok karşılaşıyorum. parasını verdin yapmak zorundasın. ben buna karşıyım. çünkü bizler köle değiliz. aldığımız ücret bu zamana kadarki bilgi bigirkimimiz ve tecrübemize dayalı. karşımızdaki müşteriler bize para vermekten baska ne yapıyorki bize sahibimiz gibi davranıyor? malesef üzülüyorum ama gerçekler ortada. anlayış sıfır seviyesinde herkes cok gergin ama ben bunu bir bahane olarak görmüyorum.