Bizimkilerin verdiği parayı helal etmesi vakit alıyor
Ne güzel dedin hocam. Parası da batsın ya. Bana şu mesajı atan biri bana gelip desin ki "Param kalmadı, 6 ay bedava çalış." Çalışmazsam namerdim. İletişim, insanlık olduktan sonra insan kendi tezgahıymış gibi koşturur bunlar için.