özellikle ülkemizde şu durumla çok karşılaşıyorum. parasını verdin yapmak zorundasın. ben buna karşıyım. çünkü bizler köle değiliz. aldığımız ücret bu zamana kadarki bilgi bigirkimimiz ve tecrübemize dayalı. karşımızdaki müşteriler bize para vermekten baska ne yapıyorki bize sahibimiz gibi davranıyor? malesef üzülüyorum ama gerçekler ortada. anlayış sıfır seviyesinde herkes cok gergin ama ben bunu bir bahane olarak görmüyorum.
Tabi ki bahane değil. Ne yaşamış olursak olalım, hem çalışanlarımıza hem müşterilerimize karşı mobbing uygulamamalıyız. 2 tarafın da karşılıklı çıkar sağladığı şeyin adıdır ticaret. Bunun farkında olup ona uygun bir şekilde, empati dolu ve seviyeli yaklaşırsak herkese 2 taraf için de win-wn durumu olacak ama insanımız bunun farkında değil maalesef. Ne diyelim. Biz sanırım bu işi beceremeceğiz, umarım bizden sonraki nesil bu algıyı kırar.