Bu hanımefendiyle markasının pr işleri için çalışıyoruz, attığı mesaj yemin ederim gözümü doldurdu. "Çok çalışıyorsun. Ülkende saat çok geç. Dinlenmelisin, sağlık en önemli şey" yazmış. Beni benden daha çok düşünüyor kadın ve asla sıkıştırmaz, her zaman ilk mesajı "nasılsın?" olur ve her iş tesliminde satırlarca teşekkür eder. Haftasonları iş yaptırmaz katiyen ve xxxx dolar bütçelerle çalışıyorum her ay. Forum için söylemiyorum yanlış anlamayın ama aynı işi bir Türk'le yapsaydım eminim ki 1/10'u kadar kazanamayacaktım, sabahın 5'inde dahi beni rahatsız etme hakkını kendinde bulacaktı, mobbingleri bitmeyecekti vs vs. Ne demek istediğimi anladınız siz. Rabbim herkese emeğin anlamını bilen anlayışlı müşterilerle çalışmayı nasip etsin. Cümleten iyi sabahlar.
öncelikle sana katıldığımı belirtmek isterim. fakat bir husus var. Avrupa ülkeleri ile türkiye arasında çok çok önemli bir detay var Eğitim. Avrupalı insanlar eğitimlerini küçük yaşta alırken nezaket kurallarına insana verilen öneme ve en önemlisi işçi ve işe saygı diye birşey var. Bence bu etken çok fark ediyor. Türkiye kötü vb. Birşey demiyorum ama şahsen ben okulda bizlere eğitim verilirken. İşçiye saygılı olmayı, iş ahlakı vb. konular gösterilmedi ek olarak ailelerimizde böyle bilgiler paylaşılmadı. Yurt dışındaki bireyler iş yapan herkse saygı gösteriyorki bunun en büyük kanıtı konunuzdaki ekran resimleri diyebilirim.. Saygı bilgi ve sevgi bence dünyanın en inanılmaz olayı. Sizi tebrik ediyorum. Böyle güzel bir müşteriye sahipsiniz.