Celilzzers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yabancı müşterinin gözünü seveyim
63
●5.422
- 15-03-2022, 18:16:11Aman benim hanım görmesin bu mesajı çıldırır 😅 Yakında tasarım işleri için ona R10 hesabı da açacağız, vallahi kafamda tava parçalar 😌
- 15-03-2022, 19:18:00Evet, genelde yabancılar iş konusunda oldukça kibar ve emeğe saygılıdırlar. Çünkü ne ekerse onu biçeceğinin bilincindeler.
- 15-03-2022, 20:40:54Valla bizim ülkede esnafın da müşterinin de etik ve ahlaki problemleri var kim ne derse desin
- 16-03-2022, 02:13:58@nasirjones; ben ne zaman gece 3 gibi yurtdışı işlerine baksam, çok kritik işi olmayan herkes geç oldu yarın bak diyor ülke farketmeden; bizde en ufağına bile yazabiliyorlar
Benlik problem değil ama herkes de ben değil
- 16-03-2022, 02:20:34Olayin "Para" oldugunu nerden cikarttin?eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalinyalniz bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 16-03-2022, 07:17:56onların dinini ( ahlakını biz yaşıyoruz ) bizim dini ( bizim güzel ahlakımızı ) onlar yaşıyor tespitinin vucuda gelmiş hali
)
ama şu bir gerçek ki, bizde iş ahlakıda yok malesef, en iyi ilim tecrübedir ve kendi tecrübelerimden anlatayım, r10 da belkide bugüne kadar 1 2 kişi hariç, parayı alıp ödemeyi alıp, ilgili olanı görmedim, herşey ödemeyi alana kadar, anında mesaj atıyorlar tabi efendim diyerek nezaket vs dersen ki tamam bu işi bu adama emanet etmeliyim, ama malesef bu forumda nice böyle isim yapmışlarla dahi çalıştım iş ahlakı sıfır. bu sefer mecbur kalıyorsun hadi kardeşim yapacaktın 6 ay oldu diyerek sabah akşam aramaya. ben ödemesini anında yapıyorsam karşı tarafta ödemeyi almadan önceki ilgiyi işe sadakati, ödemeyi aldıktan sonrada göstermek zorunda. ama gel gelelim kaç kişi bunu yapıyor.