• 15-03-2022, 18:16:11
    #55
    Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik gördüm
    Aman benim hanım görmesin bu mesajı çıldırır 😅 Yakında tasarım işleri için ona R10 hesabı da açacağız, vallahi kafamda tava parçalar 😌
  • 15-03-2022, 18:20:11
    #56
    O kadar haklı bir konu ki, bir Rus ile Instagram hesapları için çalışıyorduk. R10'da bir elin parmaklarını geçmeyecek şekilde ilgi gösteren birisiydi. O zaman da aynı şeyi düşündüm, neden biz böyleyiz, iş artık önemsiz olmuş düşünülen tek şey para =(
  • 15-03-2022, 19:18:00
    #57
    Evet, genelde yabancılar iş konusunda oldukça kibar ve emeğe saygılıdırlar. Çünkü ne ekerse onu biçeceğinin bilincindeler.
  • 15-03-2022, 20:39:06
    #58
    aslında diyat aynı para biriminin değeri farklı olunca onları cömert sanıyoruz. yada şöyle bir örnek vereyim. türk lirası ve dolar eşitlenseydi avrupalılar daha cimri olurdu
  • 15-03-2022, 20:40:54
    #59
    Valla bizim ülkede esnafın da müşterinin de etik ve ahlaki problemleri var kim ne derse desin
  • 16-03-2022, 02:13:58
    #60
    @nasirjones; ben ne zaman gece 3 gibi yurtdışı işlerine baksam, çok kritik işi olmayan herkes geç oldu yarın bak diyor ülke farketmeden; bizde en ufağına bile yazabiliyorlar Benlik problem değil ama herkes de ben değil
  • 16-03-2022, 02:20:34
    #61
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında diyat aynı para biriminin değeri farklı olunca onları cömert sanıyoruz. yada şöyle bir örnek vereyim. türk lirası ve dolar eşitlenseydi avrupalılar daha cimri olurdu
    Olayin "Para" oldugunu nerden cikarttin?
    • yalinyalniz
    yalinyalniz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-03-2022, 07:17:56
    #62
    onların dinini ( ahlakını biz yaşıyoruz ) bizim dini ( bizim güzel ahlakımızı ) onlar yaşıyor tespitinin vucuda gelmiş hali )

    ama şu bir gerçek ki, bizde iş ahlakıda yok malesef, en iyi ilim tecrübedir ve kendi tecrübelerimden anlatayım, r10 da belkide bugüne kadar 1 2 kişi hariç, parayı alıp ödemeyi alıp, ilgili olanı görmedim, herşey ödemeyi alana kadar, anında mesaj atıyorlar tabi efendim diyerek nezaket vs dersen ki tamam bu işi bu adama emanet etmeliyim, ama malesef bu forumda nice böyle isim yapmışlarla dahi çalıştım iş ahlakı sıfır. bu sefer mecbur kalıyorsun hadi kardeşim yapacaktın 6 ay oldu diyerek sabah akşam aramaya. ben ödemesini anında yapıyorsam karşı tarafta ödemeyi almadan önceki ilgiyi işe sadakati, ödemeyi aldıktan sonrada göstermek zorunda. ama gel gelelim kaç kişi bunu yapıyor.
  • 16-03-2022, 16:52:34
    #63
    Yabancılarda eğitim seviyesi yüksek ve saygılılar, Türkiye pazarına kısmetse bende bırakmayı düşünüyorum